خیــــــــــــــانت
♥♥kh_afan♥♥
♥♥kh_afan♥♥

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

يه شبگرد عاشق
ساعت19:35---30 شهريور 1390

کاش وقتي آسمان باراني است ، چشم را با اشک باران تر کنيم

کاش وقتي که تنها ميشويم ، لحظه اي را ياد يکديگر کنيم . . .


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دود اگر بالا نشيند ، کسر شان شعله نيست

جاي چشم ابرو نگيرد ، گرچه او بالاتر است . . .


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به چه آيد اين دل من که کسي نگاه دارد / نه به درد آشنايي نه به دلي راه دارد . . .




عشق تو وسط قلبمه ، درست همینجا ، همین تو
یه بوسه بده واسه مریض میخوام ، آخه بوسه هات داره حکم دارو !


يه شبگرد عاشق
ساعت19:35---30 شهريور 1390

کاش وقتي آسمان باراني است ، چشم را با اشک باران تر کنيم

کاش وقتي که تنها ميشويم ، لحظه اي را ياد يکديگر کنيم . . .


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دود اگر بالا نشيند ، کسر شان شعله نيست

جاي چشم ابرو نگيرد ، گرچه او بالاتر است . . .


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به چه آيد اين دل من که کسي نگاه دارد / نه به درد آشنايي نه به دلي راه دارد . . .




عشق تو وسط قلبمه ، درست همینجا ، همین تو
یه بوسه بده واسه مریض میخوام ، آخه بوسه هات داره حکم دارو !


يه شبگرد عاشق
ساعت19:33---30 شهريور 1390


.

.

.

مينويسم خاطرات با اشک و آه / در شبي غمگين و تاريک و سياه

مينويسم خاطرات از روي درد / تا بداني دوريت با من چه کرد . . .

.

.

.

بر تن ما نکند آتش دوزخ اثري / چون به آتش کده مهر شما سوخته ايم . . .

.

.

.

زيبا ترين آغاز را با تو تجربه کردم ، پس تا زيباترين پايان با تو ميمانم . . .

.

.

.

دريا چه دل پاک و نجيبي دارد / چنديست که حالات عجيبي دارد

اين موج که سر به سخره ها ميکوبد / با من چه شباهت عجيبي دارد . . .

.

.

.

روزي که يادت نکنم روز خدا نيست / سوگند به اسمت که دلم از تو جدا نيست . . .

.

.

.

حلالم کن اگر دوري اگر دورم / اگر با گريه ميخندم حلالم کن که مجبورم

بگو عادت کنم بي تو که ميدوني ، نميتونم / که ميدوني نفس هامو به ديدار تو مديونم . . .

.

.

.

خواستم يه اس ام اس توپ برات بفرستم ، وسط راه منفجر شد !

همه فهميدن دوستت دارم . . . !
.
.
.
شنيدي که دلم گفت بمان ، ايست ، نرو / به خدا وقت خدا حافظي ات نيست ، نرو

نکند فکر کني در دل من مهر تو نيست / گوش کن نبض دلم زمزمه اش چيست ، نرو . . .
.
.
.
تو که يک گوشه چشمت غم عالم ببرد / حيف باشد که تو باشي و مر ا غم ببرد . . .
.

..
ز چشمانت نگاهي ده به چشمانم / که چشم من به هر چشمي نمي نازد . . .

نوشتم حرف دل تا تو بخواني / که چون دورم ز تو ، دردم بداني

به غير از تو کسي را من ندارم ، تو را تا بي نهايت دوست دارم . . .


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کاش وقتي آسمان باراني است ، چشم را با اشک باران تر کنيم

کاش وقتي که تنها ميشويم ، لحظه اي را ياد يکديگر کنيم . . .


يه شبگرد عاشق
ساعت19:33---30 شهريور 1390


.

.

.

مينويسم خاطرات با اشک و آه / در شبي غمگين و تاريک و سياه

مينويسم خاطرات از روي درد / تا بداني دوريت با من چه کرد . . .

.

.

.

بر تن ما نکند آتش دوزخ اثري / چون به آتش کده مهر شما سوخته ايم . . .

.

.

.

زيبا ترين آغاز را با تو تجربه کردم ، پس تا زيباترين پايان با تو ميمانم . . .

.

.

.

دريا چه دل پاک و نجيبي دارد / چنديست که حالات عجيبي دارد

اين موج که سر به سخره ها ميکوبد / با من چه شباهت عجيبي دارد . . .

.

.

.

روزي که يادت نکنم روز خدا نيست / سوگند به اسمت که دلم از تو جدا نيست . . .

.

.

.

حلالم کن اگر دوري اگر دورم / اگر با گريه ميخندم حلالم کن که مجبورم

بگو عادت کنم بي تو که ميدوني ، نميتونم / که ميدوني نفس هامو به ديدار تو مديونم . . .

.

.

.

خواستم يه اس ام اس توپ برات بفرستم ، وسط راه منفجر شد !

همه فهميدن دوستت دارم . . . !
.
.
.
شنيدي که دلم گفت بمان ، ايست ، نرو / به خدا وقت خدا حافظي ات نيست ، نرو

نکند فکر کني در دل من مهر تو نيست / گوش کن نبض دلم زمزمه اش چيست ، نرو . . .
.
.
.
تو که يک گوشه چشمت غم عالم ببرد / حيف باشد که تو باشي و مر ا غم ببرد . . .
.

..
ز چشمانت نگاهي ده به چشمانم / که چشم من به هر چشمي نمي نازد . . .

نوشتم حرف دل تا تو بخواني / که چون دورم ز تو ، دردم بداني

به غير از تو کسي را من ندارم ، تو را تا بي نهايت دوست دارم . . .


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کاش وقتي آسمان باراني است ، چشم را با اشک باران تر کنيم

کاش وقتي که تنها ميشويم ، لحظه اي را ياد يکديگر کنيم . . .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 22 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط admin

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 64
بازدید کل : 53872
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1

تبليغات X